Czym jest Osteopatia ?

Osteopatia to system leczenia manualnego dysfunkcji ruchomości stawowej i tkankowej powodujących lub przyczyniających pojawieniu się choroby, bądź będących wtórnymi jej następstwami. Jest to nieinwazyjny sposób diagnozowania i terapii zaburzeń funkcjonalnych oparty na zabiegach manualnych traktujący człowieka jako całość psychofizyczną.

Kto to jest Osteopata ?

Osteopata łączy w sobie fizjoterapeutę i terapeutę manualnego. Jego praca opiera się w szczególności o bardzo rozbudowaną wiedzę anatomiczną, biomechaniczną i fizjologiczną. Osteopata uwzględnia logiczne połączenia pomiędzy różnymi systemami znajdującymi się w ciele człowieka (łączność wszystkich struktur, systemów organizmu) i w zależności od potrzeb pacjenta usuwa blokady, wykorzystując odpowiednie techniki manualne

Dla kogo leczenie ?

Leczenie skierowane jest zarówno dla osób dorosłych jak i dla dzieci. Pomagamy osobom z dolegliwościami bólowymi, pourazowymi, z wadami postawy, z problemami przewodu pokarmowego i z problemami psychologicznymi. Wspieramy leczenie schorzeń dziecięcych i rozwojowych, oraz chorób układowych i narządów wewnętrznych. Zapewniamy wsparcie sportowcom, a także kobietom w ciąży. Leczymy urazy okołoporodowe matki i dziecka.